I'm Waiting You
I'm Searching You?



As'salam Alaik

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Links Goodies


Square-Square






Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Rindu Kawan-kawan :')
Friday 22 November 2013 | 09:02 | 0 BlackWhite
Susah nak padam, hapus memori bersama Family, Kawan and ..... kecuali dengan Izinnya dan kuasanya. Aku rindu nak bersama Kawan-kawan aku . Rindu untuk Lepak sesama, sembang sesama, makan sesama, jalan sesama, nanges sesama, gaduh sesama, marah sesama, gossip sesama , Aku rindu untuk sesama dengan mereka :')  . Aku try untuk jadi yg terbaik dlm hidup and dunia ni untuk kebaikan aku sendiri dgn orang sekeliling aku. Aku rindu :'(  . Take a time untuk melupakan semua tu, tapi aku never ever lupakan semua ini kecuali Dengan izinnya . Aku sayang semua kawan-kawan aku. Walaupun kita berpisah sejauh mane pun. Persahabatan kite tetap kekal, harap ape yg terjadi haritu boleh jadi teladan :) Aku rindu awak,awak dan semua :')




Rindu hangpa semua :) Harap Allah kekalkan hubungan persahabatan Kita ni xD . Ni semua gambaq hangpa semua baq mai .


Older Post | Newer Post